Snygg häst med snygg utrustning

Vädret i går var ju bästa möjliga (fast liiite väl kallt var det ju förstås) och därför var det ett måste att ta några bilder på bitterdamens polack Moro. Jag är helt kär i det här snygga schabraket som jag blev sugen på direkt när Hööks vårnyheter kom, och som Fröken Bitter förstås också föll för.



Vill dessutom ge tummen upp för matchningen i övrigt också och tycker Moro passar perfekt i sin klädsel. Ibland har bitterdamen bra smak!

---

Märks det hur hästsugen jag är? Men jag intalar mig själv att det är både mer ekonomiskt, tidsbesparande och överhuvudtaget på även alla andra sätt hållbart att dra in hästdoften lite då och då så här genom min vapendragare. 

Skulle sova nu var det tänkt, men så har det inte blivit. Sitter och försöker välja vilken film jag ska se, men det är ju inte så enkelt. Remember The Titans? The Notebook? Eller Macahan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...