The intellect is always fooled by the heart

Har haft en riktigt fin helg och förutom att avsluta med att se drömfinalen så har jag i dag också bockat för ett av de projekt som legat som en tung sten över axlarna den senaste tiden. Känns riktigt skönt!

Kommande veckan kommer bli ganska tuff den också med mängder av skolarbete, projekt och förstås viktiga hockeymatcher. Jag hoppas verkligen att MODOs fina seger i går är början på en vinstrik avslutning av grundserien. Sex matcher kvar och nu måste trepoängarna sitta. Förhoppningsvis blir det ett besök i E.ON arena i morgon. Eller ja, förhoppningsvis är kanske fel ord när det gäller att hänga i den där plywoodhallen, men för MODOs skull får man stå ut. I övrigt hoppas jag på bio i veckan, måste ju se filmen Farsan.

Skulle vara rätt underbart om jag och Den Blonda Häxan får en del att jubla över framöver också. Det är vi värda. Nu, sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...