Death and all his friends

Har abstinens nu. På riktigt. Både Grey´s Anatomy och Desperate Housewives säsongsfinaler är färdigtittade och nu dröjer det ända till i höst innan jag får se fortsättningen. Hur ska det gå till? Tycker det borde vara olagligt med avslut.

I alla fall så skulle jag vara tacksam om ni segisar som envisas med att se avsnitten på Kanal 5 kan se dem NU så jag kan få diskutera dem med er och därmed avreagera mig. Det behövs. Ni kommer att svimma när ni får se dubbelasvnittet av Grey´s.

Vill också berätta att min feber inte vill ge sig och att jag inte mår bättre trots fem dagars svår sjukdom. Jag är arg. Men ändå så är jag studsande jätteglad över att min kreativa pluggförmåga har skärpt till sig en hel del och att jag nyss såg att jag får mer i lön än vad jag trodde. Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...