Fler bilder från Alanya

Tar man över 700 bilder så bör man väl visa upp en hel hög också. Naturbilder är förstås ett måste att visa mer av. Alanya var vackert! (Och det vill jag att ni ska veta att jag säger med viss förvåning. Jag trodde ju inte det fanns andra platser än Jössefors som är vackra...)

             

            

                           

            

            

             

      



Jag och Fröken Bitter, med flera, var förstås också vackra! Men nu har min fot somnat på grund av den här bilduppladdningen, så vi kör de bilderna i morgon istället. Nu ska jag färdigställa en analysuppgift inför morgondagen. Adios!


Kommentarer
Postat av: Mamma...

Hoppas bilderna kommer med till Jössefors...vill förstås se dem i riktigt format. Kram

2010-05-31 @ 13:30:59
Postat av: hanna

vad fin blogg du har! :)

2010-05-31 @ 17:01:39
URL: http://hannaamaria.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag är HUNGRIG!!

2010-06-01 @ 12:52:40
URL: http://strindlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...