Ibland blir bönerna hörda

La mig tidigt i går för att försöka sova lite innan Flyers-matchen. Sedan försov jag mig och vaknade upp lagom till dess att halva matchen gått och då blev jag förstås en aning bitter, precis som man blir när man begår ett sådant misstag. Men, det hade jag ju inte behövt att bli, för lyckan tog ju över helt när Philadelphia Flyers vann matchen och därmed är klara för final mot Chicago Blackhawks. Lycka!

Somnade därför ganska lätt trots att febern och hostan fortsätter driva mig till vansinne. I morse var det lite bättre, men däremot har mina ögon blivit röda och halsen är svullen.

Nåja, det lättar nog snart för nu ska jag göra mig i ordning och så blir det Birsta med Fröken Bitter i eftermiddag. Köpa ny mobil (nej, Bobcat ska inte bytas ut, bara få en kompis), äta på Max (fanns ju inte i Turkiet och vi har abstinens) och sedan storhandla. Dessutom ska jag få följa med ut och pussa på långöra också. Bra!

Uppdaterar med rapport om Alanya senare i kväll eller i morgon.


Kommentarer
Postat av: Emelia

Jag längtar att få höra om din semester! :) Tänkte ringa nån kväll också! :) Pussi pussi!

2010-05-25 @ 17:59:02
URL: http://itsonrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...