Jag vill gå på Skansen

Såg att Emma (börja blogga igen!) och hennes importerade skåning ska gå på Skansen och då kom jag på att jag faktiskt aldrig har gjort det. Och sådant ska väl alla svenskar ha gjort absolut minst en gång i sitt liv? Jag vill ta min gång nu, tack. Så, Stockholmsfjollan, Blonda Häxan och Emsan, när blir det av?

Stockholmsresa är alltså ett måste i sommar, liksom Uppsala (men det är väl typ samma sak?). Dessutom är det tänkt att vi ska ta en tripp till Newcastle också. Jojjon planerar och sedan får vi andra skaffa ekonomi efter hennes planering. Väldigt bra tänkt.

---

Forrest Gump, en av mina favoritfilmer alla kategorier, gick på TV i går. Tack TV4! Tror inte direkt att det väcker några höjda ögonbryn att jag, precis som alla andra, råkar älska den. Snarare tappar man väl hakan lite om någon inte gillar den filmen? I alla fall så ville jag berätta att jag aldrig någonsin har sett början av den här filmen. Så jag tror nog att jag måste göra något åt den saken. Det vill säga ytterligare en grej att sätta på att göra-listan.

---

Ville väl inte säga så mycket mer än detta, och sedan återigen berätta att jag är sjuk. Fortfarande. Tror knappast det är en vanlig förkylning, halsfluss eller influensa det här? Ska roa mig med att studera läkarboken nu och se vad det kan vara för roligheter som jag går omkring och hostar för. Kanske någon oupptäckt sjukdom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...