På fredag bär det av till Alanya!

En veckas "semester" ska bli helt galet underbart. Är det något jag och Fröken Bitter behöver så är det lite avkoppling, värme och tid för roligheter.

 
 
 
 
Vi ska bo på hotellet Azalea. Verkar helt okej och bara det inte är knallgula tapeter så är jag nöjd. Bilder: Detur

Enda nackdelen med detta är att jag kommer kunna ha minimal koll på hockey-VM och NHL, men för en gångs skull svider det inte mer än att jag kan ruska av mig besvikelsen. Jag resonerar som så att jag nog kommer att klara mig.

Vad som lär svida desto mer är min kropp om inte jag smörjer in mig med solksyddsfaktor allra minst 50, ungefär. Så i morgon får det helt enkelt bli lite reseshopping. Kanske kan slinka med ett och annat i bikiniväg från H&M också, när man ändå är igång med spenderandet? Nu, hästaktiviteter istället för uppladdning inför matchen mot Frankrike.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...