Kanske Superwoman, eller snarare Lille Skutt?

Photoshop är ju en typisk smita-ifrån-plugg-grej. Har inte suttit mycket med vare sig PS eller Indesign senaste tiden men när skolarbetet trasslade ihop sig mer och mer så kände jag ett behov. Lekte med en bild på mig själv och insåg än en gång att jag är snyggare i allt annat än i original. Jag skulle bli supersnygg som seriefigur. Tänk mig som superhjälte, eller kanske Vargen i Bamse.

 
 

På tal om det så är det snart dags för lansering av Photoshop CS5. Hittade den här videon hos Linda Blom och blev helt till mig. Trolleri!

I dag har jag och Murke diskuterat mig själv. Alltid lika intressant samtalsämne! Förutom att vältra mig i min egen (o)förträfflighet så har jag pluggat också. Borde fortsätta med det nu, men vet inte om jag orkar. Tvättid klockan 8 och därefter full fart och just nu känns det som att sängen och senaste avsnittet av Desperate Housewives lockar betydligt mer än analysera diverse sidor. Så... sova eller plugga? Snark...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...