Yes, det regnar!

Finns det något bättre än att det regnar i maj när man sitter hemma och är sjuk? Jag tror faktiskt inte det.

Tillfredsställelsen över att veta att alla andra faktiskt inte heller sitter ute och njuter av det sköna vårvädret är ofattbar. Jag mår så bra av att veta att ni inte kan sitta ute och grilla, dricka öl och surra världsligheter och håna mig för att jag är klen nog att bli sjuk.

Men ännu bättre mår jag av att Lookfantastic alldeles snart ska få skicka hem ett paket med Kerastase- och Redkenguld till mig. Jag längtar!

---

Upptäcker bara fel med min nya mobil. Blev överlycklig i natt klockan 03.57 när jag upptäckte att gamla hederliga Snake finns. Kul! Men sedan när jag hade spelat ett tag och säkert var på väg mot världsrekord så åkte ormen in i sig själv och dog. Detta bara för att nedåt-knappen plötsligt slutade fungera. Suck.

---

Ska se Eurovision i kväll tror jag. Bara för att kunna hänga med i surret.  I övrigt är jag mest intresserad av min egen följetong om hur tråkigt jag kan ha det fram till dess att min influensa ger med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...