Det gäller att prioritera...

I morgon är det dags för tenta. Nu igen. Så därför har jag tänkt dagen enligt följande prioriteringsordning:

1. Se matchen mellan MODO och Timrå
2. Ränna på Birsta (på förhand bestämda stopp: Ikea, Gina Tricot, Hööks och H&M)
3. Äta kladdkaka
4. Känna lugnet av att vara snorrik igen (och köpa något onödigt bara för att)
5. Känna lite lagom med besvikelse över min oförmåga att hålla mig till min budget
6. Tentaplugga

Känns riktigt bra! Nu ska jag gå ut så min vapendragare slipper sura över att jag omöjligt kan lära mig att komma i tid.

Och ja just det: Kung Forsberg på is. Ja, i dag var det minsann värt att gå upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...