Detta blir roligt!

Ni har säkert sett den. Utmaningen som cirkulerar runt i bloggvärlden och som går ut på att man ska skriva om ett specifikt ämne varje dag? Till exempel om sig själv (bästa ämnet!), sin första kärlek, vad man har i handväskan eller vad man tror på och så vidare.

Eller så har ni inte sett den? Jag har fått för mig att min blogg är den enda bloggen ni läser? Känns som att man fått allt man vill ha genom ett besök här. Så fungerar i alla fall min värld. En dos av Kung Forsberg och en dos av Morran, ja det borde väl räcka för de flesta.

I alla fall så hittade jag utmaningen här. Och det är alltså tänkt att jag ska haka på den och skriva om detta:

Day 1: Introduce yourself
Day 2: Your first love
Day 3: Your parents
Day 4: What you ate today
Day 5: Your definition of love
Day 6: Your day
Day 7: Your best friends
Day 8: A moment
Day 9: Your beliefs
Day 10: What you wore today
Day 11: Your siblings
Day 12: What´s in your bag
Day 13: This week
Day 14: What you wore today
Day 15: Your dreams
Day 16: Your first kiss
Day 17: Your favorite memory
Day 18: Your favorite birthday
Day 19: Something you regret
Day 20: This month
Day 21: Another moment
Day 22: Somthing that upsets you
Day 23: Something that makes you feel better
Day 24: Something that makes you cry
Day 25: A first
Day 26: Your fears
Day 27: Your favorite place
Day 28: Something that you miss
Day 29: Your aspirations
Day 30: One last moment

Men jag kommer förstås ta det på svenska. Så ni hänger med!

Nu är jag inte särskilt bra på att följa regler, så jag kanske gör lite som jag vill. Ibland skriver jag, och ibland inte. Men vi gör ett försök. Och så väljer jag bort de ämnen som känns för privata. Typ mina rädslor och vad som får mig att gråta. Sådant är väl knappast av allmänintresse? Det ligger i alla fall inte i mitt intresse att sprida information om det.

Nu ska jag alltså presentera mig själv. Men jag börjar nog i morgon. För nu är det tentaplugg och hockey som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...