Har hittat julklappen med stort J ...

... och den är inte TILL MIG den här gången!

Jag bakar, lagar mat, sätter skola framför hockey och letar julklappar till mina vänner istället för till mig själv. Häromdagen blev jag till och med kallad för snäll. Ni ser ju! Vuxenpoängen bara haglar in och jag är på väg att bli Morran 2.0. En uppdaterad och bättre version, helt enkelt.

Och nu ska jag till polisen. Som tur är har jag inte gjort något. Jag och resten av klassen ska dit och lära oss om blåljusjournalistik och sedan ska vi leta nyheter och skriva en artikel. Fin uppladdning inför kvällens derbymatch och maniska tentapluggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...