Plus minus noll

Bra saker i dag:
- Jag är RIK! I alla fall tills i kväll.
- Jag är bra! Riktigt, riktigt bra. Och det är inte bara jag som tycker det. Äntligen börjar Morrans fanclub att ta form. Snart är min armé starkare än Siouxindianerna var.
- Ingen hockey i dag. Tur det, för jag har inte tid med hockey just nu.

Dåliga saker i dag:
- Det finns ingen frisörtid. Försmäktar.
- Jag har huvudvärk.
- Jag är hungrig och kylskåpet ekar tomt. Och jag är för hungrig och trött för att ens orka gå och handla mat.

Men eftersom jag har en optimistisk inställning till livet så tycker jag ändå att dagen är helt okej. Nu ska jag gå till stan, för det orkar jag nog ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...