Säsongsstart för Grey´s Anatomy



I kväll bänkar sig större delen av svenska folket framför TV:n när det är premiär för sjunde säsongen av Grey´s Anatomy. Den andra delen är väl de som är både hjärnlösa och hjärtlösa? Vi andra ska i alla fall ägna tiden mellan 21.00 och 22.00 åt en av världens bästa tv-serier (ja, genom tiderna).

Nu har jag visserligen tjuvstartat och sett de två första avsnitten redan, men det gör inget. För den här kvällen är helig. Jag har haft försnack med Den Blonda Häxan, jag ska köpa Ben & Jerrys och jag kommer att stänga av mobilen. Allt för att vara helt i nuet och inte missa en sekund. Snart, snart, snart!

Kommentarer
Postat av: c...

Hjärnlös och hjärtlös....

2010-10-06 @ 17:52:08
URL: http://fashionforoldies.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...