Tänkte städa men kom på att jag ju har en blogg

Tack och lov för det! Att blogga har räddat mig från städning många gånger.

I går somnade jag innan klockan 21.00 och missade därmed stora delar av MODO:s match. Det är jag glad för. Sedan vaknade jag halv fem på morgonen, gick upp och gjorde mig i ordning, redigerade lite och sedan kom jag till skolan med tio minuter till godo. Inte helt vanligt.

Nu kommer snart min kära mamma och Muschen. Underbart! Vi ska börja med att äta lunch och sedan tänkte jag se till att vi åker ut till Birsta. Dels för att storhandla och dels för att unna mig något. Har inte besökt H&M eller Gina på år och dagar, känns det som.

Men i alla fall. finbesök från Arvika alltså. Så nu vet ni vad jag ska göra i helgen: luta mig tillbaka och se på när mamma diskar åt mig. Kanske hinner med lite mer än så, vem vet. Myyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...