Tror att min kropp försöker självdö

Det känns så. Inte för att jag är särskilt bra på det där med att känna efter, men jag försökte i alla fall och då drog jag den slutsatsen att jag inte känns riktigt fit for fight. Jag fryser och är sinnessjukt trött. Ögonen kan knappt hålla sig vakna.

I dag har vi haft en väldigt intressant och fruktansvärt nyttig heldags föreläsning om kriminaljournalistik. Reportern som föreläste var spännande att lyssna på och väldigt pedagogisk. Perfekt när jag satt där och höll på att frysa ihjäl och mådde illa. 

Nu måste jag försöka vara lite produktiv också. Skolarbetet ska göras och borde gå bra trots att jag fryser. Planen ser ut som så att jag ska skriva ingresser, spåna nyhetsidéer och göra lite research och sedan somna tidigt. Är ingen högintressant NHL-hockey i natt och det känns lyckosamt. Känns som att jag behöver all vila jag kan få för att min kropp ska kicka igång sig själv igen. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg av jon

2010-10-20 @ 02:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...