En godisskål gör att man har anledning att köpa godis

Oj, det tar sig! Lördagens heldag på Birsta efter löning var inte helt lätt när man lider (eller lider? Jag lider inte, det är alla andra som gör det) av shoppingberoende. Men jag stod pall. Jag nöjde mig med en godisskål, hoodtröja, spetslinne, fuktkräm, bh och trosor. Ett bra resultat med tanke på antalet saker jag suktade efter.

Mest sved det att jag fick lämna en hel hög med saker inne på Lagerhaus, men jag gottgjorde det med att köpa med mig en godisskål. Vi stod och funderade bra länge på om det var lönt att köpa den med tanke på att vi aldrig haft godis tillräckligt länge så att det får ligga kvar i skålen.

Men jag tänkte positivt. Bara 69 kronor och dessutom med en rabattkupong som jag snodde från min vapendragare. Då är det väl nästan olagligt att låta bli?

Och nu har jag ju en anledning att köpa godis också. Det känns bra. Dessutom tycker jag att skålen blev perfekt på mitt bord och ni ser ju - den är redan fylld med godis!

Så skynda hit nu om ni vill hinna få något innan det är slut!



Min fina fyndskål och världens bästa godis!

Nu: Hockeyderby, Idol och plugghets. Ska hinna med lite hårångest också. Jag är i starkt behov av att klippa och färga håret. Hade tänkt göra det i dag men jag känner att jag får skjuta upp det till dess att tentorna är avklarade. All tid behövs åt att plugga nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...