Tentaångesten börjar krypa sig på

På tisdag har vi inlämning av en skrivuppgift  och på torsdag är det dags för seminarium och inlämning av en ny uppgift. På fredag är dagen D. Tenta! Och just när jag skrivit klart tentan och pustat ut för fem sekunder ska jag gå hem och plugga vidare. På måndag är det nämligen tenta nummer två. Mycket nu...

Dessutom ska jag hinna med att fylla år (och fira!), se de mest intressanta hockeymatcherna och få håret fixat. Jag har tänkt mig veckan ungefär så här:



Nu ska jag ner och hänga tvätt. Sedan? Ja, just det. Plugga.

Kommentarer
Postat av: Stickan

Du verkar ha en värre vecka framför dig än mig. Jag har bara en uppgift under veckan och det är att plugga inför EN tenta på lördag 2/10, inga massa andra inlämningsuppgifter eller några seminarier. Så när jag känner mig helt uppgiven över att tiden ej räcker till så ska jag tänka på dig och inse att jag kunde haft det värre ;-) Lycka till med allt!

2010-09-26 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...