Här har ni mina störningsmoment just nu

Ja, även om livet borde leka med tanke på helgens hockeyhärligheter så är ju inte jag sämre än att jag kan hitta små missöden också. Och en uppdatering på fronten Morrans störningsmoment är väl aldrig fel? Så, detta stör mig just nu:

  • Tydligen ska nästa Grey´s Anatomy-avsnitt inte komma förrän i slutet av april. VA?! Jag är ingen USA-hatare, men när de i tid och otid låter det gå veckor eller till och med månader mellan avsnitten av Grey´s och Desperate Housewives, ja då blir jag måttligt vansinnig. Skärpning!
  • Jag missade min tvättid i dag. Katastrof.
  • Att Cdon.com inte lyckas ge mig filmer (som jag betalat för!) utan att de ska buffra så mycket att det inte går att se dem. Försökte se Balladen om Little Joe i går men jag fick ge upp. Nog för att jag står ut med brus och buffring och allmänt kass kvalitet, men när det buffrar en gång i sekunden tar till och med mitt tålamod slut.  
  • Skorna och tröjan från H&M är ungefär fem storlekar för stora. Jag beställde storlek 38 och undrar nu om H&M tycker att jag ska ha storlek 33? Varför ska det vara så svårt att ha någorlunda likheter i storlekarna, oavsett om de kommer från olika leverantörer?
  • Spotify låser sig.
  • Min nacke har också låst sig.


                     Men bikinin passade i alla fall. För ovanlighetens skull.

Gissa vad jag ska göra nu? Detta med att gå upp klockan sex gör att jag blir väldigt förutsägbar. Alltid krypa ner i sängen och se på film vid den här tidpunkten. Eller ja, först ska jag förbereda för morgondagen och fixa min att göra-lista. Gissar att Sassa förstår känslan av att få det gjort.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Japp, jag förstår mycket väl!

2011-04-10 @ 22:59:16
URL: http://nattugglan87.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...