Nu vet jag varför

Här ser ni min gamla favorittröja alla kategorier. Och så ser ni att bilden inte är färsk. Långt därifrån.

Hade jag tänkt att blogga om detta? Dagens outfit? Tänk att inte ha mer bildmässig begåvning än att hålla till i  absolut sämsta tänkbara "fotostudio".
  
Då: Levde i Svea-tröjan alla hockeydagar i veckan.
Nu: Tröjan används inte.
Då: MODO var ett topplag i elitserien.
Nu: MODO är, på sin höjd, ett bottenlag i elitserien. 

Lägg ihop ett plus ett. Ja, ni förstår nog. MODO:s förfall började när jag slutade använda den här tröjan! Här har jag gått och trott att det är turtrosorna som svikit – och så har det hela tiden varit tröjan! Det känns surt. Jag känner mig lurad.

Nu åker den på i morgon. Jag tror att jag slutade använda den när Fröken Bitter påstod att det var en spermafläck på ryggen (som inte går bort!) men nu känner jag att det får vara nog med att bry sig om hennes tankar. MODO:s framtid står på spel.

Och vem vet, sperma kanske är bra för allt som börjar på h? Hyn, humörsvängningar och hockey?

Kommentarer
Postat av: sofia

Heja på! Håll humöret uppe!

2011-04-08 @ 13:32:25
URL: http://iaskriverinte.wordpress.com
Postat av: Louise

Hej!

Jag älskar den där gröna tröjan du har på kortet, finns det någon chans att jag får köpa den?, jag hittar den inte att köpa ingenstans :(

Kram Louise


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...