Öppet inlägg till Fröken Bitter

Jag har sysselsatt mig med att knåpa ihop en lista över resor vi bör planera in närmaste året. Vi funderar över pengafrågan och den tidsmässiga aspekten vid ett senare tillfälle.

  • USA. Inte bara en simpel resa dit och hem utan en rundresa. Jag vill roadtripa genom hela landet. Allra minst vill jag besöka x antal naturreservat och uppleva prärieområden och Klippiga bergen, Denver, Philadelphia och New York.
  • Irland (eller England) på ridresa.
  • Prag. Vet inte riktigt varför, jag bara är sugen.
  • London för shopping och fotboll
  • Turkiet. En repris.

Var vill du? Thailand gills inte.


I fjol var vi i Alanya. Första dagen sa turkarna "Det är er första dag här va? Men vänta bara, när veckan är slut är ni bruna." När veckan var slut sa turkarna "Det är er första dag här va? Men vänta bara, när veckan är slut är ni bruna." Vi: "Veckan ÄR slut nu." Turkarna: " ... " Så nästa gång satsar vi nog på två veckor, va?

Färdigjobbad exakt just i detta tillfälle. Nu tar jag helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...