Suget blir allt värre



Jag vill ha (behöver!!!) en Charles Owen Wellington Classic eller Charles Owen John Withaker! Men priset sätter stopp för ett snabbt köp. 2500 kronor här i Sverige och knappast mycket under 2000 i England. Och jag som inte ens rider nu... Plus att det ju i så fall måste fattas ett beslut i färgfrågan. Svart eller marin? Ja, inget lätt val.  

Tills vidare får jag nog nöja mig med att bara sukta efter den. Som tröst fyndade jag i dag ett par slitna jeansshorts från Gina och en blommig satintopp från H&M. Hittar jag nu bara en perfekt kjol så blir jag nöjd för resten av månaden – trots hjälmsuget.

Men det tåls ju att tänka på. Hur många röstar för att jag lägger skattepengarna på hjälmen?

Dagens lista:
Morran hissar: Min effaktivitet nu under lunchen
Morran dissar: Pittsburghs uttåg ur Stanley Cup.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Resten av månaden...det är inte många dagar kvar.:-)

2011-04-28 @ 17:08:05
Postat av: Morran

Haha, ja just därför. ;)

2011-04-28 @ 18:16:27
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...