Dagen då jag slutade äta popcorn*

Är i upplösningstillstånd. Satt i godan ro och åt popcorn och märkte plötsligt hur annorlunda det kändes. Tuggade glatt vidare. Kom sedan på att jag skulle kolla varför det var kändes så konstigt och gick och tittade i spegeln. En bit av tandställningstråden är borta! Jag har svalt tandställningen!!!

Okej, nu är jag kanske inte i upplösningstillstånd. Jag är så lugn att jag hoppas att min kropp reder ut detta på egen hand utan inblandning av min hjärna.

Men till er som jag i panik har sms:at till i natt vill jag bara säga att ni får vänta till klockan är efter 08.00 med att ringa och fråga vad jag var så skräckslagen om. För nu ska jag sova. Och stål ska inte få förstöra min sovmorgon.

Skulle det däremot vara så att ståltråden rispat sönder hela mig och fått mig att dö i sömnen så vill jag att ni ska veta att ni borde ångra att ni sover så jävla djupt att ni inte märker av mina nattliga sms. Tänk på det!

*Starkt frågetecken på detta dock. Jag har starka tvångstankar om att jag måste göra om samma misstag minst tre gånger innan jag lär mig något av dem.

Kommentarer
Postat av: Fjoll

Hahahahahaha jag älskar dig Morr! <3

2011-08-23 @ 09:25:40
URL: http://underdrift.wordpress.com
Postat av: Fjoll

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG ÄLSKAR DIG MORR! <3



(och ja, jag gillar att skrattskrika dig i örat!)

2011-08-23 @ 09:31:00
URL: http://underdrift.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...