Go och gla kexchocklad?

Hela min kropp skriker att det är för tidigt nu. Borde man inte få ob-tillägg för att jobba dag? Försöker tänka på annat.

Positiv tanke i dag: När jag kommer till jobbet ligger det en kexchocklad och väntar på mig som jag fick i går men inte åt upp. Oklart varför. Ja, inte varför jag fick den, utan varför jag inte tryckte i mig den.
Negativ tanke i dag: Den kanske inte är kvar? Tänk om någon i ett svagt ögonblick strax innan deadline i går snodde den?
Neutral tanke i dag: Fast vad spelar det för roll om den finns kvar eller ej? Jag får ju ändå ont i magen av kexcoklad.


       Suddig bild som symboliserar hur suddigt jag ser världen tidigt på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-08-20 @ 22:03:30
Postat av: ia

Spänningen är olidlig! Fanns chokladen kvar?

2011-08-20 @ 22:05:45
URL: http://iaskriverinte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...