Mika Hannula klar för MODO

Fin nyhet så här på tisdagskvällen. Även om jag aldrig haft Mika Hannula som någon personlig favorit tror jag att det här kan bli bra. Faktiskt. 

Surr om påstådda attitydproblem som stoppat andra klubbar från att behålla/plocka honom ger jag inte mycket för. Har Dick Axelsson blivit välkammad – och jag klarat mig igenom gymnasiet – ja då borde även en Hannula med eventuella attitydproblem kunna lyckas i MODO.

Frågan är bara om det stämmer att det är ett korttidskontrakt som gäller? När får vi besked om det MODO?  

---

Överlevde både den svalda tandställningen, en heldag med Majk och Mäster, x antal maraton med eliten samt helgen (men det var på håret!) och känner nu att jag kan klara av det mesta.

Utom en förlust igen mot Timrå i morgon. Hör ni det MODO? Vad ni än gör och vem än som blir lagkapten – förlora inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...