Klockan 16.00 i dag

Ja, då är det dags för MODO mot Timrå. Derby. Och allmänt döviktig match. Men jag tror nog att jag hellre skulle vilja vara i Denver, faktiskt.

Visst, jag skulle älska att se honom i MODO, men jag kan inte hymla med att NHL är mitt förstaval när det gäller vart jag helst ser Kung Forsberg spela. Framförallt så är jag världens lyckligaste person om han spelar - oavsett vart. Så just nu känns mitt liv heeelt okej.

Jag firar med en shoppingrunda med Fröken Bitter innan hockeyn. Måste få en dos av henne i dag.

Edit: Eller ja... Jag ångrar det där om att jag hellre skulle vilja vara i Denver. För en sådan här dag, när MODO piskar lillasyster så fint, ja då kan man inte vilja vara på annan plats än just där. GUD vad underbart skönt! Har aldrig njutit så mycket i Timråtattarnas hall tidigare.

Men nu ska jag njuta samt drömma om Kung Forsbergs iskonster. Så jag rapporterar mer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...