Min lediga lördag i punktform

Den som har missat att jag är så ledig jag bara kan bli måste vara totalt blind och döv. Men givetvis har jag ändå ett späckat schema framför mig. I dag ska jag:

  • Vila mig i form
  • Pricka för allt jag vill ha i Höökskatalogen
  • Drömma om att köpa häst
  • Vila mig igen
  • Ta en promenad
  • ...Och avsluta promenaden med att köpa Ben&Jerry´s
  • Städa
  • Skura
  • Sortera turtrosorna
  • Se den dödsviktiga matchen
  • Diskutera matchen
  • Läsa 39 kronors-litteratur (istället för kurslitteratur!)
  • Fantisera om vad för typ av värstingdator och värstingmobil jag kommer få som arbetskollegor
  • Fortsätta fantisera med Bitterdamen om vår USA-resa som vi hoppas på att få gratis "bara för att"
  • Se minst ett avsnitt av Rederiet
  • Göra Gino
  • Äta Gino
  • Inte spara något till någon

Ja, ni ser. Bäst att sätta igång! Jag tar vilandet först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...