Nu vänder det!

Åh, härliga nya år! MODO plockar hem ytterligare tre livsviktiga poäng och har därmed vunnit två raka matcher, inklusive börjar året perfekt. Jag är glad!

I morgon åker jag till Stockholm och gör en intervju och därefter är det hem till Sundsvall igen som gäller. Min prinsessa Fröken Bitter har lovat att rulla ut röda mattan lagom till dess att jag anläder strax efter klockan åtta. Då ska vi handla, äta och sedan se JVM-hockey. Förstås.

---

Hade jättetrevligt på nyår. Ut med det gamla, in med det nya. 2010 har inte varit mitt år så jag tänker inte ödsla någon tid på att göra en årsresumé. I alla fall inte nu när det bubblar av glädje över MODO:s härliga kämpaglöd (och tiden dessutom borde ägnas åt att packa och göra femtusen ärenden så här i sista sekunden).

---

Grattis på födelsedagen, världens bästa mamma! ♥

Kommentarer
Postat av: Sveinungnatalia

Very interesting site --- quite informative

2011-05-12 @ 16:25:54
URL: http://sveinungnatalia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...