Nyss hemkommen från skolan

Ja, det var tur att jag inte skulle börja den här veckan med att ha lediga söndagar. För då hade det fallit redan från start. Har lite pluggångest nu, som vanligt, och kommer att ha det ännu mer i morgon. Tanken är att vara ledig nu i helgen som kommer men nu ser det ut som att jag kan kyssa den fritiden good bye.

Inte för att jag bryr mig. Efter gårdagens vinst för MODO så finns det inte mycket som kan knäcka mitt humör just nu. Slutspelsplatsen är inom räckhåll och det känns som att allt vänder nu. Precis allt.

Ska kasta i mig lite mat, uppdatera mig om läget i världen och sedan plusa på lite fler pluggtimmar till dagens 12timmar. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...