OroFluido Hair Oil + OroFluido Hårmask

"OroFluido är den nya skönhetsritualen för ditt hår. OroFluido är ett skönhetselixir för alla hårtyper som sveper in håret i ren lyx. Den innehåller tre naturliga oljor i en utsökt blandning som inte gör håret fett och som snabbt absorberas utan att efterlämna rester av produkten. Konsistensen är silkesaktig och doften en läcker kombination av amber och vanilj. Leder tankarna till vackert, skinande guld!"
  • Gör ditt hår sammetslent.
  • Ger håret en fantastisk strålande glans.
  • Ger håret en underbar doft.

Okej, ni fattar att jag föll som en fura när jag läste om den här oljan va? Jag har varit mer eller mindre besatt av att testa den under en lång tid och nu ska det äntligen bli av! Eleven har just nu erbjudande där man förutom oljan också får med en hårmask till samma pris som för bara oljan, 279 kronor. Taget!





Ett minus finns dock redan. Oljan saknar värmeskydd. Vi får se om den får fler minus sedan när jag väl fått prova den – eller om den är så bra som jag vill tro. Recension kommer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...