Morran till Peace & Love!

Ja, tydligen så ska jag det.

Men det känns så där. Festivalens ledord är tydligen mångfald, gemenskap och förståelse. Själv är jag ju mer för att vara själv i min enfaldighet och med noll intresse av att förstå någon. Ja, annat än Bob Dylan då kanske.

Dessutom: Jag som borde kunna detta med att ta till mig information känner mig handlingsförlamad (jag har feber!) och förstår mig inte ens på hur jag köper biljett, eller snarare vad jag ska ha för typ av biljett.

Jag vill inte kravla i leran på campingen eller vara med i någon oralsex-orgie med femtusen vänstervridna galningar. Jag vill bara se Dylan och bo på hotell. Precis så vill jag ha det.

Någon som vill med? Blonda Häxan, kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...