Okej, så här är det

Jag brukar inte hitta speciellt mycket som jag vill ha på Bik Bok. Men nu finns det en hel del som jag vill och behöver ha. Ni vet den där knytblusen som jag förälskade mig i? Ja, den har jag fortfarande inte åkt ut och tittat efter. Nu lär den ju definitivt vara slut.

Men försöka duger. I veckan försöker jag ta en tur ut till Birsta. Så här ser inköpslistan ut:

  

Och ja, jag vet att MODO just nu är uppe i mardrömmen kvalserien och att jag kanske borde ha någon åsikt om det. Och det har jag. Men jag väljer att ligga lågt. Håller sig tankarna borta från det där hemska ett litet tag så är jag tacksam för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...