Öppet inlägg till Fröken Bitter

Hej fagra bitterdamen!

Bio i veckan? Jag bjuder – jag bestämmer. True Grit. Film, kanske godis och en trevlig kväll med din vapendragare som lovar att vara på bra humör och så där allmänt härlig som bara jag kan vara. 

O.S.A senast efter att du kommit av hästryggen, tack!


Min fina bitterdam!

Nu ska jag skriva lite till på en artikel innan jag beger mig hemåt. Eller nej, det blir nog ett stopp på stan först tror jag. Lutar åt glass! Behöver något kallt som kan mildra efter en eventuell misär till hockeymatch i kväll...


Kommentarer
Postat av: Josefine L.

Åhh vad jag älskar dig! SJÄLVKLART vill jag gå på bio med dig om du betalar. Annars... Nää. PUSS.



;)

2011-03-14 @ 17:28:13
URL: http://strindlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...