Så kickstartar jag min morgon

Som världens mest morgontrötta person är det en fröjd med skadeglädje på morgonen. Här är min lista över vilken typ av människor jag tycker om att se när jag stressar till jobbet på morgonen.

Morrans fem favoriter:
1)
De som joggar, nej s p r i n g e r fast att de egentligen inte vill. Åh vad jag älskar dem! De där som man ser hur jäkla andfådda, sönderstressade och panikslagna de är över att komma försent.

2) Personer som ramlar! Personer som halkar till! Eller bara personer som är ute på hal is.

3) Tjejer med värre utväxt än jag själv har. Det kan verkligen få mig på bra humör.

4) Hon som alltid stapplar fram i alldeles för höga klackar, alldeles för lite kläder och alldeles för mycket "stackars mig"-känsla. Då njuter jag i min tjocka vinterjacka och platta tråkskor och tänker: mohahahaha! 

5) Han som är som en klocka. När jag möter honom när jag snart är framme, då vet jag att jag är ute i riktigt god tid.

Sedan finns det andra saker som får igång mig på morgonen. Black Sabbath, fiskbullar och Kenzo Amor är en klockren kombination.

Nu: Göra en Hallå där. Snart: Dra hem. Sedan: Oroa mig över hockeyn.


Gissa vad jag gjorde i lördags?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...