Dagens stora frågor

Okej, Norge förlorade trots den där härliga straffen. Nu är min fråga: Vilket är Röymark mest ledsen över? Att de inte vann eller det faktum att han nu inte får prata med mig?

Jag tror i alla fall på alternativ nummer två. Det måste vara alla hockeyspelares största mardröm – att inte ha mig ringande.

Sedan undrar jag också om jag ska a) gå och äta eftersom att jag är hungrig eller b) inte gå och äta eftersom att jag är lat? Svårt val.

Ja, det är den typen av frågor som jag funderar över nu när det är ganska lugnt på jobbet och min hjärna därmed har lite semester.

Dagens lista:
Morran hissar: Jag är ledig i morgon när Tre Kronor spelar.
Morran dissar: Jag är inte ledig på söndag när guldmatchen spelas (och Sverige förhoppningsvis är med).



Bilden har egentligen inget med inlägget att göra utan är bara en "genrebild". Eller en bild för att bevisa att jag har känslor. Jag saknar dessa två små huliganer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...