Mina vackra ögon

Jag gick in på Adlibris och såg att Nina Hemmingsson kommit ut med en ny underbar samling av världens underbaraste enrutingar.

Mina vackra ögon
blev givetvis beställd direkt. Nu är det bara att vänta på att den kommer så jag kan få gotta mig i Nina Hemmingssons underbara träffsäkerhet.               Jag verkligen älskar hennes illustrationer!

Och kanske ännu mer hennes sätt att med              bästa möjliga humor lyckas få en att känna igen sig så mycket att jag och Fröken Bitter konstant frågar oss om inte det är vi som ligger till grund för de här serierna. 

För vem skulle en bok som heter Mina vackra ögon annars handla om, om inte om mig?

Kommentarer
Postat av: Em

Kan bara vara dig!!! :D

2011-05-11 @ 20:13:33
URL: http://itsonrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...