111111

I dag ägnar jag dagen åt att jobba. Och invänta att Kung Forsberg hör av sig och friar. Det är en fin dag för det nu – och framför allt är det på tiden.


Och för er som inte är mina arbetskamrater, och därmed inte har sett mig på ett tag, här har ni mitt nya korta hår. Nästan page! Klippte 10 centimeter. MINST! Där har ni något att beundra mig för.

Nyheter för er Morran-fans:
- Jag ska till kirurgen nästa vecka. Lär ju bli en upplevelse för läkaren i ämnet traumatisk patient.
- Tid för hårtoning var inbokad men fick avbokas. Jag ser alltså fortfarande miserabel ut, klippningen till trots.
- Sorgen över James Arness död har äntligen börjat släppa. Nu kan jag se Familjen Macahan igen.

Nu: Gå till jobbet. 

Kommentarer
Postat av: Emelia

It's alive! ;D

2011-11-11 @ 11:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...