Vilken parfym ska jag köpa?

Mina älskade favoriter sjunger på sista versen. Därför tänkte jag köpa en ny. Men vilken av alla miljarder parfymer ska jag välja?



Här är mina favoriter (utan inbördes ordning):

Valet är att a) köpa någon av dessa (ungefär jämnvärdiga i pris) – och i så fall vilken av dem? Eller b) köpa någon helt annan? Tips?

Ta nu och gör en samhällsinsats. Rösta!!!

Omröstningen Vilken parfym ska jag köpa? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa en egen folkomröstning!

Under tiden åker jag in till stan och provsniffar lite. Ska försöka att låta näsan, och inte ögonen, få hitta favoriterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...