Äntligen går det att se ljuset

Full fart matchen igenom. Full glöd matchen igenom. Riktigt bra hockey matchen igenom. Ja, segern i går känns så underbar att det är omöjligt att låta bli suga på karamellen och bli hopplöst mallig. "SM-guuuld 2012!!!", ni vet.

Men jag har lovat mig själv att ta det lugnt med det där i år. Både när det gäller att ta ut segern och förlusten i förskott. Hädanefter ska jag ha en sund inställning och inte gå i taket förrän det fått gå en tid.

Ändå kan jag inte låta bli att känna lite hopp. Jag tycker att den här bilden är väldigt, väldigt härlig:



Nu skiter vi i att det bara gått två matcher. Ta in det vackra: MODO ligger FEMMA. På rätt sida av strecket – och med det spel MODO visade i går vågar jag äntligen hoppas på att det är den sidan av strecket laget kommer att befinna sig på när serien är avklarad. Hur härligt är inte det? Nu kommer jobbdagen bara att svischa förbi på den här glädjevågen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...