Nedräkningen har börjat


Denna bruttan är nervös att ni ska missa hennes födelsedag! Gör inte det för guds skull, då blir det ett jävla liv!

Men tydligen tycker inte alla att det är charmigt att vara snart 24 år och räkna ner till sin födelsedag. "Det är det väl ingen som gör. I alla fall inte när man är över 12", säger Bankomaten. Men jag och Mäster, vi gör det vi.

Ja, det var mest det jag ville få fram. För övrigt har jag förutom att jobba hunnit med att se Robert Gustafssons nya tv-serie, betala räkningar, funderat över om jag verkligen ska döpa om Skalle-Pär till Azrael eller inte samt speglat mig. Det jag inte hunnit med är att ta hand om tvätten och måla naglarna. Ser ut som att båda dessa betungande uppgifter skjuts fram till morgondagen.


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag räknar också ner. Till min egen dag förstås då, som är om precis sex månader.

2011-09-26 @ 17:23:20
URL: http://iaskriverinte.wordpress.com
Postat av: Emelia

Ja nu är ju årets största högtid snart här! Inte jul, utan Morrs födelsedag!!! Alltid årets högpunkt! :D

2011-09-27 @ 01:41:00
URL: http://itsonrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...