Räknar ner till slaget om Pennsylvania

Ridningen har tyvärr gått på sparlåga för mig i flera år. Men i dag tog jag och Murke en grymt rolig ridtur över Futten och passade förstås på att lägga in lite lättsamt dressyrarbete. Gissar att jag kommer att ha skönt med träningsvärk i morgon! Timmarna i stallet innebar förutom att jag insåg hur mycket jag saknar hästeriet också väldigt mycket surrande. Välbehövligt!

I morgon är det långpromenad som gäller för mig och Ems. Min förhoppning är att kulglass-försäljningen har kommit i gång så att jag kan ägna promenerandet åt att äta kiwi-glass. Har ett stort sug efter detta.

Ja, det var en uppdatering för att visa att de två senaste inläggen inte bara var ett infall utan faktiskt ett tecken på att jag ska försöka komma i gång med bloggandet igen. Men nu är det uppladdning inför nattens NHL som gäller. Adios!

Kommentarer
Postat av: Em

Ja jävel va lång den blev!!!

2012-04-19 @ 23:58:52
Postat av: Morr

Det ÄR långt mellan dig-banken-apoteket-bokia-nöjesbutiken-expert-lindex-kappahl-ica. ;) Plus att vi ju var ända till Mekonomen. Och ja vi åkte bil, men det är detaljer man kan bortse från... :)

2012-04-20 @ 01:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...