Är nyfiken på...

Vad: Skinplan vitamin C booster
Beskrivning: "Vitamin C Booster ska ljusa upp pigmentfläckar, minska blemmor, porer, fina linjer och rynkor samt ge en jämnare hudton."
 
Tre gram pulver ska nu testas och utvärderas. Jag gillar Skinplan sedan tidigare och har efter att ha hört en massa bra väldigt höga förväntningar på den här boostern.
 
Man ska använda Skinplan vitamin C booster var tredje dag och resultatet ska kunna ses snabbt (efter cirka tre veckor). Pulvret ska blandas med dagkräm och jag kommer att testa den tillsammans med Skinplan hyaluronic acid day cream som jag har använt under ett par månader.
 
Jag börjar testa den nu och så får vi se sedan när veckorna pinnat på.
 
Recension kommer förstås framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...