Plötsligt händer det!

Nej, jag har inte vunnit på Triss. Det är snäppet bättre än så!
 
Ni vet vilka bekymmer jag har haft med att trycka ner mina gamla parfymfavoriter på rankinglistan och ge plats åt en ny? Vilken utdragen och krävande beslutsångest det har varit. En enda lång väntan där mina mest neurotiska, fåfänga och envisa drag har haft dragkamp. Utan resultat.
 
Fram tills nu! För nu har jag hittat rätt. En av dessa ska bli MIN nya parfym!
 
Okej. Jag kanske drar i väg lite nu. Jag har ju trots allt inte hunnit med den där slutgiltiga "lilla" (ehm..) detaljen med att faktiskt känna efter hur de dofter – om de alls är något för min näsa.
 
Men nu låter jag magen komma före näsan. Och magkänslan säger att de här är som gjorda för mig. Och precis så säger även ögonen. För kolla vilka snygga, perfekta flaskor!
 

Kommentarer
Postat av: Em

Ja skit i hur det doftat eller eventuellt luktar, de är ju supersöta! :)

Svar: Frågan är nästan om det är värt att köpa den bara för att få flaskan, ge innehållet till någon annan och sen hälla i en annan parfym?! Hehe.
Morran

2012-12-13 @ 15:18:22
Postat av: Em

*de doftar

2012-12-13 @ 15:18:49
Postat av: Sofia

Jag håller med. Flaskans utseende är viktigt den med. Kanske inte lika viktig som doften, men kanske 60/40?

Svar: Exakt! Tror det är en bra procentfördelning där. Men tyvärr var inte doften något för mig. Kändes lite för... Nja jag vet inte, jag kan inte beskriva sånt. Men tyvärr blir det inget köp. TROTS flaskan. :(
Morran

2012-12-13 @ 23:09:51
URL: http://iaskriverinte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...