Morr på akuten

Först akuten två dagar, sedan ishallen. Jag är glad att det inte var tvärtom. Men ni undrar förstås hur jag överlevde på sjukhuset?

Ja, inte vet jag. Men jag firade i alla fall med Ballerina cookies efteråt. Att klara av besök på akuten och en massa prover (blodprov!!!) är en bedrift. (För att inte tala om bedriften av personalen på sjukhuset...)

Nu ska det bara till en bedrift för att jag ska våga boka operationstid... Hoppet står väl till att min chef peppar mig – och är det något jag är bra på så är det att lyda order från bossen.  

---

Annars då? Har haft en bra helg som jag hoppas räcker som uppladdning inför en hektisk jobbvecka. Ser ut att bli mycket hockey och jag kan redan på förhand förvarna om att bloggandet knappast lär bli bättre den här veckan än vad det varit den senaste tiden. Men sedan, någon gång, då ska det bli bättring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...