Mina mindre bra egenskaper #1

Ibland känner man sig lite för mycket uppe i det blå. Att man inte riktigt står med fötterna stadigt på jorden. Att man är så sagolikt duktig att andra vill klösa ögonen ur en.

Då kan det vara nyttigt att fundera över de där mindre bra sidorna man har. För ja, även jag har kanske några egenskaper som hör hemma i kategorin mindre bra.

Så vi påbörjar väl en lista:
1.
Jag har ingen lust att dela med mig. Inte av en påse chips, inte av kanelgifflar och definitivt inte om det är sista rutan choklad. Detta har gjort att jag hetsätit Ballerinakakor när jag väntat besök, bara för att slippa dela med mig, och sedan legat utslagen av mättnad och illamående.

Nu måste jag ta hjälp av mina kära vänner. För jag tror inte att jag kommer på några fler mindre bra egenskaper?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...