Jag hade nog gissat på Börje...

Ska jag vara helt ärlig kan jag säga att jag faktiskt tyckte att det var lite väl mycket att vänta sig att Kung Forsberg skulle döpa sin son till Morran eller Marie. Men likväl tyckte Morran att kronprinsens namn åtminstone skulle ha någon typ av koppling till Kung Forsbergs största dyrkare.
 
Men... Lennox har ingen koppling. Inte ens med mina associationskedjor som är berömda för att lyckas få ihop vad som helst.
 
Hur som helst... Lennox Forsberg är alltså namnet på ryggen av tröjan jag ska bo i om si sådär 20 år. Jag skulle ljuga om jag sa att det var precis det jag hade gissat på. Eller att det är det finaste namn jag har hört.
 
Morran hissar: Att jag är ledig den dagen Rolf-Göran Bengtsson ska ta OS-guld.
Morran dissar: Mama´s pizzeria, Bergvik. Mycket kan jag förlåta, men att få ananas på pizzan när jag sagt till att jag INTE vill ha det, nej där är gränsen passerad sedan länge. Hur kan det vara så svårt att missta "...Utan ananas, tack!", för "...Utan sås, tack!"?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...