Lite tankar så här en lördagsnatt...

... Tror nog att Goldfinger är en av de bästa Bond-filmerna.
 
... Vad mycket mer öppen jag var i bloggen när jag nyss hade gått över till den här från den gamla. Avdelning: allt var inte bättre förr.
 
... Vart tog Anson Carter vägen?
 
... Kommer jag ens att använda Instagram?
 
... Vill verkligen ha en hair cuff. En sådan simpel, i guld. Och jag vill beställa från en nätbutik jag känner till. Två saker som inte helt går ihop, tyvärr.
 
... Jag är faktiskt inte helt superduperjättesugen på att jobba i morgon.
 
... Vad heter egentligen tronarvingen? Kung Forsberg har varit pappa i mer än en månad men jag har ingen aning om vad The God jr faktiskt heter.
 
... Behöver jag en ny kamera eller inte?
 
... Jag måste lära mig att ladda The Crow där jag sitter så jag slipper resa mig ur soffan och chipskoman när det kommer sms.
 
... Mina naglar växer som ogräs medan min hy är helt i krig med sig själv (eller mitt hår). Är det liksom så att de tar ut varandra och att naglarna stjäl allt från resten av kroppen? Och hur gör man i så fall för att ändra på kroppens prioriteringsförmåga?
 
... Kan verkligen inte släppa besvikelsen över att OLW gjort om sourcream and onion chipsen fem miljarder gånger – och att de blivit så mycket sämre för varje gång. Gå tillbaka till hur de smakade före 2008, tack.
 
... Känns lite pinsamt att jag tydligen har koll på årtal i chipshistoria. Ett ämne som säkert aldrig kommer att göra mig till vare sig världspresident eller vinnare i TP. Helt meningslös kunskap, alltså.
 
... Okej, en snabb googling säger att Herr Carter faktiskt la av redan 2008. Avdelning: uppdaterad Morran de luxe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...