Sunny Afternoon

Ytterligare en dag där jag har ätit köttbullar, mos och lingonsylt. Jag har fått ett vansinnigt sug efter detta. Det började i tisdags när vi var på Ikea, och nu finns det ingen hejd. Kanske ska satsa på detta även i morgon?
 
Jag sitter lite som ett frågetecken när det gäller mat. Försökte komma på lite maträtter jag ska satsa på i veckan, men kom inte på något mer än tacogratäng. Därför kan det bli så att min vecka matmässigt blir en blandning mellan köttbullar, mos och lingon samt tacogratäng. Nåja, det måste väl vara nog med omväxling?
 
Tips på mat som a) är god b) inte är ett oprövat kort och c) även jag kan lyckas med utan dödsfall eller besök på akuten, mottages tacksamt!
 
Morran hissar: Roger Federar tillbaka på tronen!
Morran dissar: Att inte jag har Kate Middletons hår.
 
Nu är klockan inte ens elva, men jag funderar faktiskt på att göra mig klar för sängen och se till att hamna där inom en snar framtid för att slippa vara en zoombie när jag ska upp i morgon. Jobbar ännu ett dagpass.
 
Och en liten parantes till er: The Crow lever just nu sitt eget lilla liv och väljer titt som tätt tydligen att göra mig oanträffbar. Har fått sms om att "XXX  har försökt att nå dig", men några ringsignaler har inte gått fram. Väldigt irriterande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...