Det trodde jag aldrig

Ómakiya yo!

Jag kan inte släppa de här skorna. Så långt ifrån mig man kan komma i stilväg egentligen, men ändå är det kanske just exakt vad som borde passa mig som handen i handsken? Ett par indianskor. Jag i dessa blir väl som en äkta Lakota på ett litet kick.



Fast som sagt, egentligen är det ju inte speciellt mycket Morran om man tänker bort att jag älskar nordamerikas urinvånare, och att detta är det närmaste man kommer deras skor.

Och jag vet inte om ett par skor är rätt sätt att hylla dem? Jag har ju inte skägg trots att Kung Forsberg har det, som en liten jämförelse.

Men ändå. Jag kan som sagt inte släppa dem. Så vad tycker ni? Köpa/inte köpa?

Och om jag ska ha dem, är det brunt eller beige som känns mest Morrigt?

Aŋpétu wašté yuhá yo po!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...