Årets sämsta planering

Lite panik nu. Hur fan tänkte jag när jag bjöd hit Stockholms-trollen, som saknar hockeyintresse, mitt i brinnande slutspel?! Här ska MODO spela match i dag, just när de kommer, och eventuellt en avgörande match på söndag när de fortfarande är här.

Jag kommer inte att vara människa på söndag om MODO åker ut. Jag kommer att vara mordbenägen. Förlåt på förhand, Stockhollmsfjollan och Den blonda Häxan, för att jag kommer att vara ett monster. Mer än vanligt. 

Och återigen: hur tänkte jag?! Jag trodde antagligen inte att det skulle bli något slutspel. Fröken Optimistisk gör det igen.

Kommentarer
Postat av: Emelia

Heja optimisten Morran! You can do it!

2012-03-17 @ 10:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...